Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Anna Lindblom - 23 februari 2012 10:30

Detta är en idé som jag gått och spånat på lääänge och nu har jag äntligen gjort den! Dock är det inte min idé från början utan kommer från en av alla mina inspirationskällor till bloggar!


  

Har fyllt en merflaska med diverse ting (sådant som gick igenom öppningen) och sedan fyllt på med ris. Först fyllde jag hela vägen upp men då fungerade det inte så fick tömma ur lite för att de ting jag lagt i skulle kika fram när man vred på flaskan. Min kollega som jobbar med de minsta barnen blev kanonglad för denna lilla gåva som jag gjort till dem! Kommer helt klart göra flera! Kom på idag att det skulle passa suveränt för de som är sena i sin språkutveckling eller som har svårigheter med vissa ljud. Så t.ex skulle man kunna lägga i ting enbart på en viss bokstav eller ljud!


 

Presentation

I mitt jobb som förskollärare får jag utlopp för alla mina kreativa ideér! Fantasin har inga gränser!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards